Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Ninfean Winx ulottuvuus

tiistai, 19. helmikuu 2013

Ei otsikkoa

Jaa
Lähettänyt: ninfeawinx - 19.2.2013 klo 00.42
Tunnisteet:
  • Linkit

    Winx:


    1296500.jpg


    stellaminibutton.PNG


    tecnolinkback.gif



    1277717.jpg


    1497642.jpg


    http://winxlove.vuodatus.net


    Winx ja muita asioita:


    1439209.jpg


    1518195.jpg


    1353911.jpg


    http://winx-haamu.vuodatus.net


    Blogit:


    1700854.jpg


    1118883.jpg


    Muut nuket:


    http://yaya.vuodatus.net


    Keijuklubit ja sarjat:


    http://www.freewebs.com/princess-fairies


    http://www.freewebs.com/sailor-jewells


    Muut sarjat:


    1827161.jpg


    1483162.jpg


    http://www.freewebs.com/shiny-heart



    Layout paikat:


    1306316.jpg

  • Ilmoitustaulu

    Tässä uusia linkkinappeja, Movie aiheisia! Koitin tehdä kokoja monipuolisesti, joten toivottavasti löydät haluamasi laisen!


    1740111.jpg


    1740113.jpg


    1740115.jpg


    1740117.jpg


    1740119.jpg


    1740121.jpg


    Ja nää sain sofkilta, kiitos siitä! (näitäkin saa käyttää, huom!)


    1746035.jpg


    1790780.jpg


    1815951.jpg


    Ja tässä kävijälaskurimme.


    20938.jpg


    Montako selaajaa täällä on? Jos tässä lukee 1, se olet sinä itse! :)


    24020.jpg


    Ystäväkirjamme on nyt avattu! OLE YSTÄVÄNI!


    Osoite on: http://ystavakirja.net/Ninfea


    Kuinka monta päivää Ninfean Winx ulottuvuuden synttäreihin?


    14995.jpg


     



    Tähän tulevat ilmoitukset, joissa kerron mahdollisista kilpailuista.

    NWU-arvonta ratkennut.

    NWU-piirrustuskilpailu tulossa elokuun lopussa!



    TTPenchantixnewlink.gif

  • Äänestys




    Oletko puolesta vai vastaan NWUn uudistusta?
    Puolesta
    Vastaan

      
    pollcode.com free polls
  • Blogi-arkisto

    • 2008 (129)
      • Elokuu (11)
        • Bratz
        • Ginger, auringon keiju
        • Gia, illuusioiden keiju
        • Tia, ajan pixie
        • KIITOS, SOFKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        • NWU-pelasta maailma! OSALLISTU!
        • Uusi ulkoasu... väliaikainenko?
        • Päivitän! xD
        • NWU:arvonnan voittaja!
        • NWU-foorumi, muistattekos?
        • Mainostusta! ^_^
      • Heinäkuu (12)
        • NWU- vuoden winxsivuksi, äänestäkää!
        • Winx DVD
        • NWU: kilpailu! SULJETTU
        • Fanarttia Milckylle! ^_^
        • EWGn KuukKauden Ylläpitäjä
        • NWU-n uudistumisesta
        • TMA jakso 3: Surua ja liukkaita teitä
        • Linkkinapit käyttöön!
        • Hei vaan
        • ERITTÄIN SUURIA UUTISIA
        • Maribel
        • Täällä taas! :D
      • Kesäkuu (11)
        • Tiedotus!!!!!!!!!! TODELLA TÄRKEÄ, LUE HETI!!!!!!!!!!!!!!!!
        • Uusi ulkoasu! <3
        • Vanhat sivut heräävät
        • Uusi keiju
        • Tiedotus ja kuva
        • Jatkotarina osa 1
        • Pikkuinen päivitys
        • NWU-viikon sivuna! :D
        • WOW O.O
        • NWU-kerho
        • Olenko minä itsekäs?
      • Toukokuu (6)
        • Huomio, huomio!
        • What time is it? Summertime!
        • NWU-N SUURI FESTIVAALIIN JÄLKIMAINIGIT
        • Pikku tiedotus
        • Kaikki mukaan EWGlle! :D
        • Moi vaan! ^^
      • Huhtikuu (14)
        • Oon kipee -_-
        • Winx visa 1 - Keijuvaatetus, normaali, 1
        • Vappu vaappuu ovelle! xD
        • Haikea olo... :/
        • Arvostelu Winx elokuasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        • Kysymys huuto.netin käyttäjille!
        • Anteeksi kaikille!!!!! LUKEKAA TÄMÄ!
        • Winx club - il Segreto del Regno Perduto DVD
        • Ihan tiedoksi...
        • Gallup
        • TopModel Academy jakso 2 - Petturi ja värit
        • Foorumin osoite ja pari asiaa
        • NWU - OMA FOORUMI ON AUKI!!!!!!!!!!
        • TopModel Academy jakso 1 - Keijukaismainen alku ja jonkun loppu
      • Maaliskuu (22)
        • TopModel Academy
        • Suuren festivaalin paljastuksia! //EDIT//
        • Uusi gallup!
        • Kolmokausi VS elokuva
        • The Zodiacs - sarja alkoi!
        • TIEDOTUS!
        • TOSI vanha piirrustus ja Kristalli-Stellalta saamani kuva
        • Layoutinvaihto
        • Winx voimaa! :)
        • Aloittaakko, muuttaakko, jatkaakko vai lopettaakko? Siinäpä vasta kysymys!
        • Winx into laantuu ja laantuu //EDIT//
        • Arvostelut: Bratz Kids Sleep-over adventure
        • Suosikki hahmoni
        • Bratz Kids nukkeja
        • TIEDOTUS KAIKILLE BRATZ-FANEILLE!!!!!!!
        • Harvinaisia Winx elokuvan kuvia
        • Hyvää nimipäivää, Layla!
        • NWU-n suuri Winx kilpailu!!!! Erä 1
        • Uusi layout
        • Suunnitelma Italian Winx ja kysymyksiä ja ilmoitus
        • Winx elokuvan kuva
        • Taas vähän M.F. asiaa.
      • Helmikuu (30)
        • M.A.G.I.C. F.A.I.R.Y.
        • Ninfean kerho: M.A.G.I.C. F.A.I.R.Y.
        • Bratz Star Singers - elokuva
        • Bratz Passion 4 Fashion Diamonds/Forever Diamonds elokuva
        • Turinoita ja tuuterointia
        • Kiitos, Yaya!
        • SÄÄNNÖT, LUE!
        • Uusi yhteistyöläinen ja kaikki vanhat!
        • Viikkoviesti nro 7
        • Parhaat Winx kohtaukset
        • Winx ystävänpäivä nuket
        • Kiitos, Ripsu!
        • Kolme piirrustusta
        • Pitkästä aikaa lahjoja teille kaikille!
        • Viikkoviesti nro .... 6?
        • Kiitos, Ripsu!
        • Arvostelin MyScenejä
        • Jatkis: Kallion kimallus, osa 3
        • Ihan vaan joku pieni tyhmä ilmoitus, ettei väärinkäsityksiä ala sadella sieltä sun täältä...
        • Jatkis: Kallion kimallus, osa 2
        • Tiedotus kaikille kävijöille! LUE TÄMÄ!
        • Winx jatkotarina: Kallion kimallus, osa 1
        • Uusi tausta, taas...
        • Pretty Cure (tai Futari wa Pretty cure)
        • Gallup
        • Viikkoviesti nro 5
        • Uusi layout! ^^ Nam!
        • Winx club lehti nro 1/2008
        • Kakkoskausi VS Kolmoskausi
        • Keinoja kerätä rahaa
      • Tammikuu (23)
        • Bella Sara - hevos keräily kortit
        • Anteeksi!
        • Viikkoviesti nro 4
        • Testi tuloksia
        • You make my day - awardi! :)
        • Italialais nukkeni
        • Viikkoviesti nro 3
        • MIB - Men in black
        • PLEASE! HELP ME!
        • Ilmoitus!
        • Valokuva pläjäys!!!!!!!
        • Ykköskausi VS kakkoskausi
        • Ihan vaan tiedoksenne...
        • Löytöjä Huuto.netistä
        • Mikä on suosikkinne? Bratz Heavenin Collections kuvista
        • Sinstasional VS Musical Wings
        • Viikkoviesti nro 2
        • Keksimiäni nukke tyylejä
        • Kysymys teille, hyvät ystävät! :)
        • Bratz Kids sivut
        • Winx elokuva... DVD?
        • Faktaa winxistä!!!!!!!!! xD
        • Sain uuden ITALIALAISEN Winx nuken! :D
    • 2007 (11)
      • Joulukuu (11)
        • EHKÄ vuodenvika kirjoitus
        • Ninfean viikkoviesti
        • Nukkejani ;)
        • Kiitos Yaya tästä hienosta lahjasta!
        • Pieni lahja Vuokolle:
        • Siskoni joululahja runo minulle
        • Pari nettikameralla otettua (huonoa) kuvaa Bloomista
        • Bratz Babyz elokuva...
        • Joululahja suosikkini ja asiaa enchantixistä
        • Nukkeja
        • Nousu tuhkista! xD
  • Sivut

    • Ei otsikkoa
    • Kerho
    • Kerhot, joissa olen
    • Muistikirja
    • Ninfea? Kuka se on?
    • Ohjeita ja vinkkejä vuodatus sivuille
    • Palapelit
    • Parhaat keijuklubit/sarjat
    • Testejä
    • Tärkeää
    • Winx club
    • Winx pelejä
    • Winxien harrastus sivu
    • Winxit ja W.i.t.c.h.it elouai nukkeina
  • Henkilötiedot

    Hei ja tervetuloa Fruit Winxin ja Enchantix-Charmixin 3. versioon, Ninfean Winx ulottuvuuteen!

    Sivuilla on knnisssuuri festivaali!

  • Tagipilvi

    Apua Arvosteluja Bratz Elokuvat Gallup Ideoitani Jatkotarinat Kamppanjat Kerhot Kilpailut Lahjoja (saatuja ja annettuja) Mainostusta Nuket Omat keijut Piirrustuksia Pulinapoxi Roinaa ja kalleuksia Säännöt TMA Tietoa ja taitoa Valokuvat Vastakkain... Viikkoviestit Winx club Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net